Go to ...

The Newspapers

Gathering and spreading news from various Russian Newspapers

The Newspapers on Google+The Newspapers on LinkedInRSS Feed

Tuesday, May 23, 2017

Euronews has corrected the error in the article about the deportation of Crimean Tatars


The Euronews TV channel after the review of Moscow has corrected the error in the English version of the article about the number of deported Crimean Tatars. Now in it, as in the Russian version talking about 200 thousand deported.

Earlier official representative of Russian foreign Ministry Maria Zakharova demanded from the channel of apologies: Moscow demanded that Euronews apology for lying about the deportation of Crimean Tatars

Currently, the publication on the website contains the note: “This text has been updated to change the values of those deported in the first paragraph”.

Related posts:
The German foreign Minister put forward a condition of returning of Russia in the G8
Czech Republic "recognized" DNR: the country has a representative of the breakaway Republi...
U.S.: North Korea may be added to the list of state sponsors of terrorism
All factions of the armed Syrian opposition will attend the talks in Astana

Recommended

More Stories From Politics